Få hjælp til kundekonflikter
Se vores kampagne med råd og vejledning til, hvordan du håndtere konflikter med kunder og gæster på arbejdet på kunde-konflikter.dk

Se vores kampagne med råd og vejledning til, hvordan du håndtere konflikter med kunder og gæster på arbejdet på kunde-konflikter.dk
8 faktaark om krænkende handlinger, kommunikation og konflikthåndtering, mobning, psykiske arbejdsmiljø, samarbejde, stress, sygefravær og psykisk kriseplan.
Håndtér de vanskelige situationer i toget. Enkle og afprøvede råd om konflikthåndtering hjælper med at forebygge vold, trusler og krænkende handlinger i alle typer persontog.
Råd og redskaber til hjælp med håndtering af børn med særlige støttebehov, så man med ro og empati undgår konflikter og vanskelige situationer .
Branchevejledningerne "Godt arbejdsmiljø i svømmehallen" og Godt arbejdsmiljø for idræts- og sportsanlæg" er udkommet i responsivt design, så de er nemme at bruge på både mobil og pc.
Om alt lige fra planlægning og organisering til tunge løft, farlige maskiner og psykisk arbejdsmiljø. Foreligger både i online-udgave og som pdf til download.
Sammendrag og slides fra konferencen om forebyggelse af krænkende handlinger i Nyborg d. 3. okt. 2024
Branchevejledning med baggrundsviden, regler og gode løsninger på arbejdsmiljøproblemer i svømmehaller og mindre badeanlæg.
Workshopmateriale og gode råd til forebyggelse af krænkende handlinger i arbejdet.