
Den gode modtagelse
Hvordan sikrer I, at jeres nyansatte føler sig velkomne og får den oplæring og instruktion, de har brug for?
Hvordan sikrer I, at jeres nyansatte føler sig velkomne og får den oplæring og instruktion, de har brug for?
Den lovpligtige arbejdsmiljøorganisationen kort fortalt. Hvornår er det lovpligtigt med en arbejdsmiljøorganisation? Hvordan skal den organiseres? Og hvem skal sidde i den?
Få inspiration til et bedre arbejdsmiljø med interaktiv tegneserie fra hotel- og restaurationsbranchen.
Arbejdsmiljøhåndbogen gennemgår alle de væsentligste arbejdsmiljøforhold ved indendørs rengøring og service. Foreligger både i online-udgave og som pdf til download.
Hvem har pligt til hvad, når der opstår arbejdsmiljøproblemer på arbejdspladsen? Ansvar og pligter kort fortalt.
Kort gennemgang af 10 vigtige arbejdsmiljøforhold inde for rengøringsbranchen - med billeder og illustrationer. Kan for eksempel bruges i forbindelse med instruktion og oplæring.
Hvilke regler er der for obligatorisk arbejdsmiljøuddannelse?
Hvad skal med i den årlige arbejdsmiljødrøftelse?
Hvem skal med i arbejdsmiljøorganisationen?
Hvad der forventes af dig, dine rettigheder og din rolle til daglig.
Temaside til arbejdsgivere og ledere med personaleansvar. Om alt lige etablering af AMO og APV til tilrettelæggelse arbejdet, instruktion og oplæring, personlige værnemidler og trivsel gennem implementering af de 6 guldkorn.
Hvilke krav bør I stille rengøringsmidler, redskaber, maskiner og leverandører? Få indtænkt arbejdsmiljøet i jeres indkøb.
Lav APV online og få styr på arbejdsmiljøet. Inspiration, metoder og værktøj til udarbejdelse af den lovpligtige arbejdspladsvurdering (APV). Målrettet brancher inden for service og turisme.